fredag 10. august 2012

nye prosjekter !:)

Idag har jeg vært innom brudesalogen å handlet garn, fant ut at nå må jeg strikke det settet  til Kevin som jeg har siklet etter så lenge. Helt siden jeg så det på strikkesiden på facebook!:D

så nå skal Kevin få en nesten helt likens som på bildet til høsten. Men jeg kommer til å droppe borden nede på armene fordi hannes genser blir litt mindre å da vil det bli så lite mellom borden nede og oppe.
Også blir det mitt første prosjekt med montering!  Har fått symaskin av min svigermo og svigersøster så nå kan jeg montere selv, med litt hjelp av svigermor til å vise meg regner jeg med :) 

samtidig jeg var å kjøpte garn til dette settet fikk jeg med meg en pose med garn til en marius genser med rund sal, som jeg har lovt å strikke til min tante:)  Planen er å starte på Kevin sin først fordi den tar lengst tid å strikke med buksa å lua. Men nå har jeg værtfall noe å gjøre i de 7 ukene jeg har igjen til termin!:)  kjempe bra!   pluss skolearbeidet da. Men det er litt deilig med strikkepauser mellom lesing;)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar