tirsdag 28. august 2012

Halloo=)

God morgen !:)
Det regner å regner..... Og motivasjonen til skolearbeidet er borte akkurat nå, å det gjør meg stresset! Fordi snart så har jeg ikke like god tid til det lengere.
Men strikket, det har jeg :D Genseren til Kevin er strikka ferdig, må bare montere den sammen med min svigermor. Siden jeg aldri har montert selv noen gang så skal jeg nå lære meg det:)
Og det tror jeg svigermor blir glad for;) hehe!
Har startet å strikke buksa til settet, å i tillegg til det så har jeg begynnt på marius genseren til min tante.
+ at jeg har malt gangen her hjemme, å handlet inn nytt bord å speil å lampe. Ble veldig bra!  
Nå mangler vi bare nye spotter i taket så er det helt perfekt :) Men det skal min kjære ordne så fort foten hans er bra :)) Det er så deilig å ha en handyman <3  Har tatt før bilder, å etter bildet skal jeg ta når spottan er på plass. så da skal jeg legge det ut :)

Ellers går ukene ekstremt fort !  Jeg er faktisk i uke 35+3 idag. Snart bare 1 mnd  (+ /- )igjen til lille kommer <3 Å vi venter spent.
Samtidig som jeg gruer meg veldig til å være borte fra lille Kevin. Men som svigermor sier, det skulle vi ha tenkt på litt før ;D hehe!neida :)) Tror det skal gå bra. Er snakk om en natt uten mamma å pappa, å kanskje noen dager uten mamma. men da er værtfall pappa hjemme med han :)
Jeg er litt redd for å få svangerskapsforgiftning igjen, fordi da må jeg være så lenge på sykehuset, å mest sansynlig ut å inn som sist gang. Men krysser fingrene for at jeg slipper det !:)

Idag skal jeg lese, jeg MÅ! så skal jeg stryke sengehimmelen å ordne sengen klart å vaske litt babytøy :) Da har jeg enda vognene å bilstolen å vaske så er alt klart.

Ukeoppdatering

Termin: 03.10.12 (menstermin: 03.10.12)
Dag: 248 (34 til termin)
Uke: 35 dag 3
Vekt: 2500 gr
Full lengde: 42 cm
Utålmodig: Kanskje litt :) Har planlagt å begynne å pakke baggen klart til neste uke i tilfelle jeg må innlegges pga blodtrykket å proteinan.
Kjønn: usikkert. Skal på ul igjen neste onsdag så får prøve igjen :)
Navn: Jente navnet ja, men guttenavnet er ikke bestemt :)
Utstyr vi mangler: har alt klart :)
Vektøkning:9 kg. men føles ut som 20 kg:P
Strekkmerker:nei ingen . kryss i taket!!
Hevelser og vann i kroppen: kanskje fingrene begynner å bli rundere?
Aktivitet: litt roligere de siste dagene faktisk.
Hode ned: ja.
Kynnere: Nesten hele tiden! Men er vant til det.
Sulten: plutselig veldig sulten når jeg står opp!? har aldri vært glad i frokost :P
Matkick: Sitron å vann:)
Plager: ømme ribben, nedpress,kynnere.
Humør: garantert irritabel:P
Neste kontroll: Mandag 3 sept hos jordmor, 5 sept i hammerfest.
Høygravid: Ja, det merkes helt sykt godt! 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar