onsdag 30. mai 2012

Uvant med så mye sparking i magen :)

Jeg er ganske sikker på at lille Kevin gutten har sovet de 9 mnd i magen min når jeg gikk med han !:D Soving er noe han ennå er veldig glad i. over 13 timer hver natt uten vokne til å være en liten baby er slettes ikke værst i det hele tatt!  og slik er det ennå.  Jeg føler litt at jeg ikke har fått opplevd den perioden som de fleste må gjennom første mndene med våkenetter:D Nei jeg klager ikke i det hele tatt!!:)  Har blitt rimelig bortskjemt. Men jeg skjønner jo nå hvorfor vi trodde noe var galt når det ikke var noe liv i magen på flere dager, han har jo bare liggi å sovet.  søte lille vennen min <3
Men nå er det virkelig andre boller, full trøkk nesten døgnet rundt :D  ingen tvil om at der er en livlig krabat! så jeg er forberedt på å få den "normale" babytiden med lite søvn nå. Regner med jeg ikke er like heldig denne gangen også :D 
Rart hvor forksjellige svangerskapene er.
Men vi gleder oss værtfall masse til lillebror/lillesøster kommer til verden, å håper at alt går bra siste 4 månedene som er igjen! <3 
Navn har vi til både jente å gutt. 
Men har blitt lite baby klær shopping til nå, jeg aner ikke hvilke farger jeg skal kjøpe..Og det finnes så lite nøytrale fine klær her.  Men jeg har jo flere esker med klær etter Kevin, noen som vi aldri rakk å bruke engang. Og en del helt nye rosa utstyr å klær har vi også i boden ( når vi trodde Kevin var jente) :D 
Og foresten, Kevin har begynnt å legge merke til at magen til mamman sin ikke er like lite lenger :D  Han kom bort til meg en dag å pekte på magen å sa, se se se, å klappet meg å magen :)  

Han blir en stolt storebror <3  



Ellers teller jeg ukene til sydenturen, 4 uker igjen !!:)  det skal bli så godt å komme til varmen. Her i nord sner det !! 
 i mellomtiden gleder jeg meg til ny ultralyd om to uker :) Håper alt ser bra ut, å vi kanskje kan sniktitte på om det er en lillebror eller en lillesøster inni magen :) 
skal til samme spesialist som fulgte meg opp når jeg hadde svangerskapsforgiftning når jeg var gravid med Kevin, å er veldig fornøyd med han. 


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar