fredag 11. mai 2012

God Morgen !:)

God Morgen alle sammen :)

Siden lillegutt plutselig har funnet ut at han skal opp å stå kl 06:30 så er det vel ikke annet enn å stå opp :D
Men synes det er koselig, vi har spist frokost å nå sitte vi å ser på barnetv å har tent på terlys å jeg har laget meg en kopp med latte å tatt fatt i strikketøyet ;)
Her regner det, å det er innevær for min del. Så idag blir det en del strikking!
Er ferdig med alle eksamener, igrå var den siste! Så nå kan jeg virkelig slappe av i helgen. 
Igår var jeg å min samboer på en liten shoppingtur, noe jeg elsker !!!  å noe som ikke han er så veldig glad i....;P men shoppet det gjorde vi.  Vi fikk oss nye stolputer til hagemøblene, nye blomsterpotter til å ha på terassen å trappa, rullegardin til lillemann (kanskje han da sover litt lengere!?) hehe:) å jeg måtte ha litt små ting som pynt å nye duker;)

 Svigermor kjøpte får noen uker siden slike hjerteskåler på nille, å skulle kjøpe til meg å min svigersøster også. men de hadde ikke flere :(  men igår så fant jeg !!;)  å da måtte jeg jo bare kjøpe :)





Her har jeg en rosa kopptue som jeg har strikket selv :)  den passet så godt nå som jeg har det meste i hvitt :)

Lykten har jeg kjøpt ifjord en gang på Kid. Bilderamme fant jeg på Nille, å synes den passet så godt til lykten :)  med bilde av meg å Kevin ;) Også er jeg veldig glad i hvitt, det er så enkelt å sterilt. Det er så rent :D  Så jeg gleder meg virkelig til den dagen vi kan kjøpe oss en hvit sofa!!:) Det blir nok veldig lenge til, får da skal begge ungene blitt så stor at de er ferdig med klisjing :P 
Jeg er veldig opptatt av pynt å hjem, elsker å ha det ryddig å rent rundt meg, så jeg går å rydder hele dagen etter Kevin :D Men jeg liker å ha alt på stell. 
Men nå skal jeg strikke litt mens lillegutt ser på barnetv<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar