mandag 8. april 2013

Marius igjen .....:)

Man blir visst bare aldri lei Marius, eller hva?:P

To nye marius gensere skal bli:) Denne gang til Kevin å min lillesøster som har ønsket seg marius i orginalfargene.
Hun har bursdag i juli, å da trur jeg at denne blir bursdagsgave:)
Kevin sin marius skal denne gang bli med hodeskaller, tror den blir kjempe tøff ;)  Han digger alt som har med sabeltann å gjøre:D Lillebror har marius uten hodeskaller men i samme farger.
Her er det bare å strikke!!!:)



Kjæresten er nesten fri for ullsokker!:O  hvordan er det mulig... tjaa, det er vel fordi dama har glemt å strikke til sin kjæreste!  nå må jeg bare skjerpe meg :))
her er lester på pinnene, å flere skal det blir til vinteren!:) 

Når man har en familie på 4 stk så blir det lite julegave strikking :D Jeg har så mye jeg vil strikke til guttene heeele tiden:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar