torsdag 20. september 2012

Dorthe genser !!:D







Jeg til å med drømte at jeg hadde begynnt med min dorthe skappel genser, så den dagen måtte jeg bare dra å lete etter garn, noe som kunne bli vanskelig siden de fleste hyllene er tomme for garn til denne genseren:D 

Men jeg fant!!
Det ble en lysegrå Hexa garn, den virket kjempe myk å hun som var på jobb hadde strikket i den selv å var veldig fornøyd. 
Så nå har jeg sikret meg 10 nøster med Hexa, pluss 3 nøster tynt alpakka tråd. Så nå har jeg noe å røkke med meg hvis jeg skulle føde snart. Kos å ha noe å gjøre mens man er i barsel å når babyen sover :)
Regner med jeg ikke bruker så veldig lang tid på denne genseren, så neste prosjekt blir ny marius til meg selv, å mariusdress til babyen tror jeg :) 

Her er et bilde av Dorthe genseren jeg holder på med:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar