lørdag 21. juli 2012

Ukeoppdatering: uke 30

Termin: 03.10.12 (menstermin: 03.10.12)
Dag: 211 (71 til termin)
Uke: 30, dag 1
Vekt: ca. 1600 gr
Full lengde: 26,5 cm
Utålmodig:Nei ikke i det hele tatt :)  Synes fortsatt tiden går litt for fort! Men nå begynner det å bli tungt å bøye seg ned får å ta på seg skoene:D
Kjønn: Det vet vi ikke. Kanskje vil han/hun vise oss det neste uke på ny ul:) .
Navn: Vi har navn, men har ikke bestemt oss for noe enda siden vi ikke vet kjønnet:)
Utstyr vi mangler: Vi har alt klart :) Må kanskje kjøpe noen nye tåteflasker i tilfelle jeg ikke kan amme nå heller.
Vektøkning: ca 7 kg....det jeg gikk opp med Kevin til termin. og nå har jeg 10 uker igjen:P
Strekkmerker: Ingen :)  håper jeg slipper det denne gang også! gravidstripa har jeg heller ikke fått denne gangen heller.
Hevelser og vann i kroppen: litt hovne føtter noen dager.
Aktivitet: lille banet er veldig aktiv !!!:)
Hode ned: Ja jeg merket det rundt uke 27, å i uke 29 kunne jordmora bekrefte det.
Kynnere: En god del, og de begynner og bli noe vonde:/
Sulten: ikke spesielt.
Matkick: plommer å sitron:)
Plager:Kynnere, Ellers er jeg i fin form!:))
Humør: vanlig tror jeg, kanskje litt iritabel noen dager :D
Neste kontroll: 25 Juli i hammerfest, ul. 
Høygravid: nei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar