mandag 30. april 2012

Hei hei :)

Jeg har vært lite aktiv med bloggen for tiden.  Må prioritere lesinga til eksamen fremfor strikking..  kjempe kjedelig får jeg har så lyst å begynne med hentesettet eller julegaven til min lillesøster !!:)  men jeg rekker det etter eksamener:)
Dagene går for det meste til lesing som sagt, å til mine to flotte gutter her hjemme <3
Nå har lillemann begynt å sove på sitt eget rom!:D  Jeg har gruet meg masse til han skulle flytte over gangen, fordi jeg liker å ha han nært meg om natten så jeg kan høre han når han beveger seg å om han puster :) Men til høsten så skal jo lillebror eller lillesøster overta plassen han har hatt på våres rom så det var greit å få han på sitt eget rom allerede nå. Å det var jo ingen proble, det var nok mamman som hadde det værst. Det er andre natten nå, å han sovnet med engang som vanlig :) Men det var værtfall noe jeg har gruet meg veldig til, å utsettet det ganske lenge..:D

I mellom tiden når jeg ikke leser så holder jeg på med ullbukse til Kevin, som passer til Marius genseren han har fått hos sin farmor :) 





Denne genseren er ikke det jeg som har strikket, men min flinke svigermor http://mammaslillehobbykrok.blogspot.com/!:)

Jeg ville bare bruke restegarn til å strikke bukse til den.alltid bruk får ullbukser her i kalde nord :)

2 kommentarer:

  1. Som regel går ting bedre enn men frykter:-)er sikker på at han er veldig fornøyd med å bruke rommet sitt:-) ullbuksa blir fin den, hilsen farmora<3

    SvarSlett
  2. jaa det virker ikke som han ikke liker det værtfall!!:D

    ja den blir bra :)

    SvarSlett