tirsdag 11. desember 2012

Cortina :)

Da var jeg ganske godt i gang med genseren til en av mine storebrødre :)
Han ville at jeg skulle strikke en varm genser til ha, å jeg klarer ikke å si nei til han :D så klart kunne jeg strikke genser til han!  så da ble det en julegave til han fra guttene Kevin å Leo :)

jeg leta etter genserene jeg syntes var finest å viste han bilder:



Jeg selv likte den cortina genseren best, å jeg håpet han også gjorde det. Synes den er utrolig kul! veldig glad for at han ville ha den.  synes den øverste også er veldig fin, men er litt usikker på rundfelling til gutter :/  hmm...
 
men det ble cortina værtfall, å ville ha litt mørkelilla i genseren men fant aldri ut hvor jeg kunne hatt det. så da blir det svart å hvitt:)
 
 
Holder på med bolen nå. samtidig som jeg holder på med en marius dress til minste karen:) kommer til det senere.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar