lørdag 16. juni 2012

Flott dag!:)

Idag starta jeg og Kevin dagen med å bake brød å kosa oss med kaptein sabeltann på tven:)
Været ble knall utover dagen å da måte vi ut!   Vi var å trillet tur alle tre, å når vi kom hjem igjen dro vi på badelandet!:)  Der slites man virkelig ut ;) 
Vi hadde en kompis av oss med, som har to skjønne gutter. Alle tre koset seg.
Etter det dro vi en tur til svigerfar å fant ut vi skulle lage middag ilag, så da kjørte jeg å lillesvigersøster å handlet å laget masse god mat.
Bestefar hadde kjøpt fiskestang til Kevingutten, med slukboks å sekk å slbriller;)  the cars vel å merke !:)  For i morgen skal vi på fisketur!:) å fiskestang må han jo da ha.
Satser på kjempe vær imorgen også!!

Nå kjenner jeg at jeg er bittelitt sliten, å det var Kevin også.  Tror han sovnet før hodet traff puten ;) 
Har faktisk vært å kjøpt smågodter til oss idag, kan ikke huske sist jeg har handlet det :)  Så hadde jeg så lyst å se en sutrefilm, titanic eller noe slikt;P  Men Jørgen er ikke helt enig med meg....
Så vi får se hva det blir til.
Nå skal jeg bare slappe av å strikke litt på sparkebuksa som jeg ikke har gjort ferdig ennå. Neesten ferdig, mangler bittelitt på forsiden nå, så må jeg strikke kanten på begge sidene å sy inn tråder. Så begynner jeg å strikke jakken. Knapper skal ikke monteres før lille er ute å jeg vet hvilke farge det skal være, så skal kjøpe blå knapper og rosa å ha med med på sykehuset. :D


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar