søndag 6. mai 2012

Da var jeg igang:)

Da var jeg igang med hentesettet :)  Begynte med buksa først.
Kjempe kos å sitte å strikke til lille hjertet i magen.
Men dette må jeg legge vekk i neste uke fordi jeg skal strikke noe annet som jeg vil gjøre ferdig fort. Å dette trenger jo ikke å være ferdig med før senest 4 oktober:)
Ellers idag har jeg bare vært hjemme å baka brød klart til uka begynner igjen, å lest til eksamen.
Nå er fiskegratengen i ovnen å jeg sitter å blogger litt. Vi har vært så heldig å fått masse fersk torskefileer av Jørgen sin onkel !:) Å fisk er noe vi alle er glade i her i huset :D Kevin elsker det! men han har aldri spist findus sin. men hjemmelaget spiser han like mye som jeg gjør ;)
Så skulle jeg strikke ferdi ullbuksa men hadde akkurat ikke nok garn !:( så da må jeg vente med å gjøre den ferdig til imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar